Počasí dnes15 °C, zítra17 °C
Pátek 26. dubna 2024  |  Svátek má Oto
Bez reklam

Olomouc ocenil i nejzcestovalejší český YouTuber. Krásná architektura a balzám na nervy, chválil Čočík

Mezi Top 10 trendy destinací v celosvětovém měřítku nedávno zařadil Olomouc server booking.com, na krátký výlet do hanácké metropole v únoru zavítal také jeden z nejzcestovalejších Čechů Lukáš Codr. Videoherní vývojář s mnohaletou zahraniční kariérou, letecký nadšenec a YouTuber se vydal do Olomouce z Dublinu a při krátké návštěvě nešetřil chválou.

Stovky letů do Asie, několik cest kolem světa i dobrodružné výlety do nejodlehlejších či nejluxusnějších destinací. Do roku 2019 stihl Lukáš Codr, přezdívaný Čočík v dopravních letadlech nastřádat na své konto 1,8 milionu kilometrů a statistiky stále narůstají. O svých zážitcích pak fanoušky informuje v reportážích na YouTube.

Se svým specifickým stylem humoru tentokrát vyrazil třiačtyřicetiletý cestovatel dle svých slov náhodně do Olomouce, aby porovnal zdejší gastronomii s japonskými pokrmy, závěr roku totiž trávil v Ósace a v Tokiu.  „O Olomouci nic nevím, jsem tu kromě projíždění poprvé v životě. Vím jen, že je to někde u Brna a že tady hraje Sigma, docela dobře. Pavel Hapal, to byl kanonýr,“ usmíval se v únorové sněhové vánici Codr.

Návštěva restaurací se však nekonala, podle svých zvyklostí ochutnával Lukáš Codr na hotelovém pokoji jídlo nakoupené v supermarketu. Nechyběla však tvarůžková premiéra a také netradiční drink z Redbullu s Hanáckou kyselkou. „Čekal jsem, že to bude mordor, ale není. Ale každý den bych si to dávat nemusel. Věřím tomu, že to může lidem chutnat,“ glosoval ve videu tvarůžky s rohlíkem na hotelu v centru Olomouce. Snímek na YouTube vidělo za první den okolo deseti tisíc lidí.

Olomouc je podle booking.com mezi TOP 10 nejvíce trendy turistickými destinacemi světa

Podle jednoho z největších cestovatelských portálů booking.com patří město Olomouc do TOP 10 nejvíce trendy turistických destinací světa. Žebříček vznikl na základě dotazníkového šetření mezi více než 20 tisíci cestovateli a zohledňuje meziroční...

Během prohlídky města ocenil Čočík i kulturní program na Horním náměstí, kam zavítal v době masopustního veselí. „Od vystoupení vlaku po cestě do nákupního centra mě nezávisle na sobě poznali tři lidi. Je to město, kde asi nejvíc lidé reagují na YouTube. V Japonsku to bylo každému jedno, na Hané je to atrakce. Ale fanoušci byli v pohodě,“ pousmál se videoherní producent původem z jižních Čech.

V reportáži z Olomouce pozitivně hodnotil rozmanitost různých částí města. „Architektura v Olomouci mě opravdu baví. Centrum mi připomíná pomezí Vinohrad a Žižkova v Praze. Jsem šťastný, další část je jako kousek Barcelony, nečekal jsem, že to bude takhle dobrý. Když je člověk etablovaný v Asii, tak procházet se tady je balzám na nervy. Líný ráno v Olomouci mě baví víc než ráno na Šibuje,“ zmínil při pěším návratu na vlakové nádraží neobvyklé srovnání s jednou z nejrušnějších tokijských čtvrtí Lukáš Codr.

Hodnocení článku je 84 %. Ohodnoť článek i Ty!

Foto FB Olomouc Tourism

Štítky Cestování, turistika, YouTube, Lukáš Codr, Čočík, Olomouc, reportáž, výlet, Olomouc, cestovní ruch

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Olomouc ocenil i nejzcestovalejší český YouTuber. Krásná architektura a balzám na nervy, chválil Čočík  |  Společnost  |  Zprávy  |  Hanácká Drbna - zprávy z Olomouce a Olomouckého kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.