V pátek 9. září vyjedou Kohouti poprvé v sezóně na domácí led, kde poměří síly s předloňským mistrem z Litvínova. Na jaké novinky se mohou fanoušci pro tento rok tešit?
Největší změna v plecharéně se udála v hledišti, a to v sektoru A1, A5, B1 a B5, tedy na "dlouhých stranách". Tam totiž proběhla během prázdnin výměna všech zbývajících sedaček. Došlo také k instalaci nových LED obrazovek, které se liší hlavně rozlišením, které by mělo být o poznání lepší.
Koupě lístků na pokladnách bude zase o něco komfortnější, přibyl totiž monitor, aby mohl zájemce o lístky snáze poznat a vybrat si, kde bude vlastně sedět.
Během přestávky mezi sezónami vedení klubu zapracovalo i na nové podobě webových stránek, spuštěny byly na konci sprna. Podívat se na ně můžete na původní webové adrese www.hc-olomouc.cz.
Co se týče dresů, odpůrci těch původních budou zřejmě dále nespokojeni, protože design zůstává stejný. Došlo jen na úpravu pár detailů, logo České pojišťovny bylo nahrazeno logem Generali, na zadní straně dresu pak přibylo logo Sigmy.
Dobrá zpráva je i ta, že 90 % partnerů prodloužilo s klubem spolupráci, přičemž se podařilo přilákat i pár dalších – například BULB s.r.o., TECHTHERM s.r.o. či Nábytek NOEL s.r.o.
Ve vedení klubu došlo také ke změnám. Na pozici marketingového manažera vystřídala Maria Cartelliho Zuzana Němcová. Tým doplnil po odchodu části hráčů po minulé sezóně Juraj Mikúš, Anatolij Protasenja nebo Petr Strapáč.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.