Ta pravá venkovská pohoda. Olomoucká radnice reaguje na reklamní kampaň žlutého dopravce

Autoři | Foto Olomouc Tourism

Před několika dny proletěly českým internetem fotky reklamní kampaně dopravce RegioJet. Ta láká na levné jízdenky z Prahy do ostatních krajských měst, mezi kterými jsou například Brno, Olomouc nebo Ostrava. Slogan kampaně zní „Co v Praze! Jeďte na venkov!“

Reakce na sebe nenechala dlouho čekat. V pátek zveřejnila facebooková stránka Olomouc Tourism zdařilou odpověď na nevybíravou kampaň. „Ta pravá venkovská pohoda,“ stojí na fotografii, kde jeden z hanáků odpočívá na slámě před Sloupem Nejsvětější Trojice.

ČTĚTE TAKÉ: Co v Praze? Jeďte na venkov! Dopravce nabízí jízdenky do Olomouce kontroverzní kampaní

Hodnocení článku je 94 %. Ohodnoť článek i Ty!

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky Olomouc, reakce, RegioJet, vlak, venkov, Praha, Brno, Ostrava, Sloup Nejsvětější Trojice, reklamní kampaň

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.