Ačkoliv Přerov není na seznamu covidem výrazně postižených oblastí, úředníci magistrátu se chystají na případnou změnu situace. Vymýšlejí opatření, která v případě zvýšení počtu nakažených zajistí chod úřadu.
Po nařízení primátora města a tajemníka magistrátu úřad intenzivně připravuje pro práci se vzdáleným přístupem. „Jde především o dovybavení technikou, ověření fungování dálkového připojení, chystání podkladových materiálů pro práci z domova, přípravu podmínek nutné spolupráce zaměstnanců pracujících z domu a z magistrátu,“ řekl šéf úředníků Petr Mlčoch. Do pondělí 14. září chce být magistrát připraven na případné okamžité zahájení střídání oddělených skupin zaměstnanců.
Občanů, kteří plánují v těchto dnech navštívit magistrát, se týká několik doporučení. „Upřednostňujeme kontakt s našimi pracovníky v elektronické, telefonické či jiné distanční formě. Doporučujeme lidem, aby dokumenty v listinné podobě podávali prostřednictvím podatelny anebo poštou. Hlavně prosíme, aby využívali objednávkový systém, nebo se v případě potřeby domluvili telefonicky, či e-mailem s úředníkem na schůzce,“ řekl tajemník Mlčoch. V pátek bude úřad pro neohlášené klienty uzavřen, ale je možné si domluvit schůzku. Kontaktního místa Czech Point v Bratrské ulici se páteční omezení netýká, bude přístupné po zazvonění u levých vchodových dveří.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.