V první polovině března zahájí stavební firma Kareta práce na obnovu povrchu vozovky v Tyršově ulici v Prostějově. Opravy jsou rozděleny do několika etap podle úseků, ale taktéž druhů prací, přičemž aktuálně se v dané ulici rozmísťují dopravní značky a frézuje se starý asfalt. Tato přípravná etapa probíhá „za provozu“ a průchod nebo nutný průjezd do veřejných zařízení (mateřská školka, nemocnice, lékařské služby UNIMED Jeseník nebo Vila Elis) je povolený. S omezením je zachovaný také přístup k vlakovému nádraží, a to přes schodiště naproti mateřské školy.
„Po dobu realizace celé stavby nastanou i úplné uzavírky dílčích úseků, bez kterých se stavba bohužel neobejde. Sledujte prosím průběžné informace v městském tisku a aktuality na www.jesenik.org,“ komentuje stavbu Marek Fatura z oddělení investic.
Projekt opravy místní komunikace, jehož konec plánovaný na začátek podzimu, vyjde na 21,3 milionu korun a je realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu z programu Ministerstva pro místní rozvoj (program podpory obcí nad 10 tisíc obyvatel). Cílem projektu je revitalizace jedné z centrálních ulic města s vazbou na ztvárnění Masarykova náměstí.
„Investiční akce zahrnuje několik stavebních objektů. V rámci komunikace bude proveden především nový asfaltový povrch vozovky včetně konstrukčních vrstev. Parkovací plochy budou nově vydlážděny ze žulových kostek, chodníky částečně z mramorové mozaiky, částečně ze žulových kostek. Dojde k vybudování dešťové kanalizace, vznikne nové veřejné osvětlení a nebude chybět mobiliář (lavičky, koše, zábradlí) včetně úpravy zeleně,“ dodává Fatura.
0. etapa (březen): rozmístění dopravního značení, zařízení staveniště, frézování v celé délce (částečné dopravní omezení)
1. etapa (březen): výkop kanalizace Š1 až Š2, demontáže, montáž obrub a dlažeb, demontáž chodníku k nádraží (plná uzavírka středního úseku)
2. etapa (březen-duben): výkop kanalizace Š3 až Š4, demontáže, pokládka obrub a dlažeb, demontáž chodníku k nádraží (úplná uzavírka horního úseku)
3. etapa (duben-červen): práce na VO, komunikace, štěrky, příprava podkladů asfaltů, montáž chodníku k nádraží (úplná uzavírka středního úseku)
4. etapa (červen-srpen): práce na VO, komunikace, štěrky, příprava podkladů asfaltů, montáž chodníku k nádraží (úplná uzavírka horního úseku)
5. etapa (srpen-září): dokončovací práce, pokládka asfaltů, (2-3 dny), montáž mobiliáře apod. (částečné dopravní omezení)
Průběžná etapa (březen-září): kompletní práce ve spodním úseku u mostu po celou dobu stavby (částečné dopravní omezení)
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.