Redakci Olomoucké drbny se podařilo získat informace o kampani, která po několika týdnech klidu zřejmě opět rozvíří vody kolem vedení Olomouckého kraje. V jeho čele před měsícem vystřídal „zimního krále“ Oto Koštu druhý muž kandidátky hnutí ANO Ladislav Okleštěk. Teď nás zřejmě čeká událost, akce, možná snad kampaň proti hejtmanovi „Hejtuj hejtmana“.
Naše redakce má k dispozici grafické podklady, které vyzývají obyvatele k posílání hejtů, tedy negativních vzkazů, současnému hejtmanovi. Ty snad mají být údajně použity pro billboardy, v hledání internetových domén nelze přehlédnout i to že před pár dny byla dokonce zaregistrována internetová doména hejtujhejtmana.cz.
Že by za kampaní stál Jiří Rozbořil, kterého ANO svou kampaní „vyštípalo“ z hejtmanského křesla, ani Oto Košta, který po odvolání sliboval v přímém televizním přenosu svým spolustraníkům z hnutí ANO, že „vypustí tygra“. Uvidíme, ale na naše dotazy se všichni z okolí zmiňovaní ohrazují a spíše podivují.
Teoreticky by kampaň mohla pocházet z dílny některého ze zaměstnanců kraje, mimo jiné proto, že nový hejtman slíbil audit činnosti krajského úřadu. Přitom právě o lidech z kraje se mluví jako o možných autorech webu wikiok.cz, který přináší pestré historky z politického života exhejtmana Rozbořila. Na druhou stranu – vytvořit internetové stránky zvládne každý, ale chystaná „hejtovací“ kampaň to historie Olomockého kraje nepamatuje a zřejmě se máme na co těšit.
Sám Ladislav Okleštěk na dotaz Drbny, zda o chystané antikampani ví, odpověděl: „Něco jsem o tom slyšel, sám jsem zvědavý. Ale svědomí mám čisté a kritiky se nebojím.“
Redakce Olomoucké drbny se bude tématu dále věnovat a již brzy přineseme další nové informace.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.