Letošní březen byl pro Olomouckou Drbnu přelomový hned z několika hledisek - nejen, že se redakce musela potýkat s přívalem informací ohledně situace kolem koronaviru, ale také s rapidním nárůstem čtenosti - zatímco v červenci minulého roku Google Analytics hlásil něco málo přes půl milionů návštěv, na konci března svítilo číslo více dvojnásobné - přesně 1 121 000 návštěv.
Olomoucká Drbna dlouhodobě sází na co možná nejaktuálnější informace z Olomouce a okolí, a tato strategie se vyplácí. Její návštěvnost od července 2019 do března tohoho roku vzrostla o více jak sto procent (510 tisíc návštěv v červenci, v březnu již 1 121 000 návštěv). Potvrzuje tak, že lidé na její zpravodajský portál chodí čím dál častěji a stává se tak nejčtenějším zpravodajským portálem v Olomouci a okolí.
V březnu na www.olomouckadrbna.cz přišlo 332 tisíc unikátních uživatelů. To znamená, že čtenáři Olomoucké Drbny by více než šedesátkrát naplnili olomouckou Plecharénu k prasknutí.
Olomoucká Drbna se rovněž stává silným inzertním prostorem pro firmy a instituce v regionu či pro ty, kteří chtějí svou reklamu cílit do Olomouckého kraje. „Klientů, kterým Olomoucká Drbna pomáhá v podnikání je měsíc za měsícem více, což nás samozřejmě těší. Důvěra klientů v Drbnu, jako funkčního média a spokojenost s výsledky kampaní je velká. Dynamika růstu návštěvníků hlavně za poslední rok je až překvapivá, jelikož na trhu působí celá řada zavedenějších médií a znamená to, že se čtenářům Drbna líbí a jsou s ní spokojeni,” říká jeden z majitelů Olomoucké Drbny David Foretník.
„Děkujeme všem čtenářům, příznivcům a inzerentům. Díky vám všem patříme k silnému online médiu v regionu,” dodává závěrem šéfredaktor Olomoucké Drbny Jakub Wittka.