Chytrá karanténa měla výpadek. Lékaři nemohli vystavit žádanky na testy na covid-19

, aktualizováno 18. září 2020, 12:33

Autoři | Foto pixabay.com

Systém elektronických žádanek na vyšetření vzorku na covid-19 měl v pátek dopoledne podle twitteru Chytré karantény výpadek. Lékaři či hygienici je nemohli vystavit. Problém se podařilo odstranit před půl jednou odpoledne.

Lékař či hygienici musí žádat o test na covid-19 prostřednictvím elektronické žádanky. V ní jsou zaneseny základní údaje a kontakty na testovaného, které se pak dál přenáší do systému, jenž sleduje pohyb vzorku z odběrového místa přes laboratoř až po výsledek testu.

Na odběrovém místě se ze seznamu žádanek, pokud systém funguje, ověří, jestli má příchozí nárok na test hrazený z veřejného zdravotního pojištění, tedy ji na něj poslala hygiena nebo praktický lékař. Ostatní si musejí test zaplatit.

Výpadek se podařilo opravit přibližne po hodině a půl.

Ohodnoť článek

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky Chytrá karanténa, COVID-19

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.