Počasí dnes7 °C, zítra6 °C
Pondělí 25. listopadu 2024  |  Svátek má Kateřina
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

UGO otvírá první Salaterii v Olomouci a hledá franšízové partnery

PR článek

UGO se stalo synonymem pro zdravé rychlé občerstvení. Provozuje 60 poboček v České republice i na Slovensku mimo jiné i tři provozovny u nás v Olomouci. Po 10 letech však planuje otevřít v Olomouci nový koncept UGO Salaterie a tímto navázat na stávající historii provozoven UGO Freshbar. Tuto novou čerstvou příležitost se rozhodlo UGO nabídnout franšízovému partnerovi, kterého aktuálně v regionu hledá.

UGO vzniklo v roce 2005 a během necelých 20 let se stalo lídrem trhu s restauracemi nabízejícími zdravé rychlé občerstvení. Klíčové hodnoty značky jsou čerstvost, opravdovost, otevřenost a zdravý životní styl založený na rovnováze. Lukáš Prauss, Expansion Director UGO, vysvětluje: "UGO se zaměřuje na požitek z jídla bez výčitek. Naše restaurace propagují zdravý životní styl založený na rovnováze."

Z 60 provozoven UGO je 24 Salaterií a zbytek tvoří Freshbary. Freshbary jsou zaměřeny na rychlé občerstvení s převahou čerstvých šťáv a smoothie, zatímco Salaterie nabízí nad rámec nabídky ve Freshbarech mnohem širší sortiment včetně salátů, poke a bowls. UGO Salaterie je koncept s vlastním sezením pro zákazníky, s vlastní atmosférou a se servírováním jídla do porcelánu. Jde o koncept typu "fast casual" plně odpovídající moderním požadavkům na zdravější stravování. Díky rostoucí poptávce po zdravých stravovacích alternativách si UGO udržuje stabilní pozici na trhu. "Zažíváme výborné období. Naše restaurace neoslovuje jen ženy, stále častěji k nám přicházejí a vracejí se i muži a studenti, což reflektuje rozšiřující se nabídku produktů," dodává Prauss.

Polovinu ze všech poboček pak řídí franšízoví partneři. "Někteří franšízoví partneři jsou s námi již déle než 10 let, a provozují více než 1 provozovnu pod značkou UGO. Dlouhodobá, otevřená a poctivá spolupráce je to, co upřednostňujeme ve franšízové spolupráci,” zdůrazňuje Prauss. Spolu s růstem značky a celé sítě oslovuje UGO také další zájemce o franšízové partnerství. "Franšízant značky UGO by měl sdílet naše hodnoty a žít zdravě. Musí být ochoten angažovat se aktivně v provozování restaurace a mít odvahu podnikat," vysvětluje Prauss. "Při výběru franšízového partnera preferujeme zkušenosti z oblasti gastronomie, retailu či hospitality. Často jde o bývalé manažery z těchto oborů a nebo již o podnikatelé provozující gastro koncepty v dané oblasti."

V Olomouci se otevírá nová možnost pro zájemce o franšízovou spolupráci, kteří chtějí podnikat v oboru zdravého stravování a přispět k rozvoji značky s pevnými kořeny a perspektivou pro budoucnost. Neváhejte zjistit více na https://www.ugo.cz/fransizing.

Ohodnoť článek

Štítky Olomouc, restaurace, UGO, rychlé občerstvení, Česko, gastronomie, styl, zdravý životní styl

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

UGO otvírá první Salaterii v Olomouci a hledá franšízové partnery  |  Společnost  |  Zprávy  |  Hanácká Drbna - zprávy z Olomouce a Olomouckého kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.