Počasí dnes13 °C, zítra16 °C
Sobota 14. září 2024  |  Svátek má Radka
Bez reklam

Pojišťovny před dešti ustavují krizové štáby a posilují zákaznická centra

Pojišťovny se na silné deště a povodně, které Česko zasáhnou v příštích dnech, připravují zejména ustavováním krizových štábů a posilováním zákaznických center. Klientům v ohrožených místech doporučují pořízení fotodokumentace majetku. Varování meteorologů před povodněmi se pohybují mezi vysokým a extrémním stupněm nebezpečí. Ohrožený je především východ republiky.

„Pojišťovny jsou připraveny pomoci. Ustanovují krizové štáby, posilují call centra a připravují se na co nejrychlejší výplatu peněz poškozeným,“ uvedl výkonný ředitel České asociace pojišťoven Jan Matoušek. Pokud se klient nachází v rizikové oblasti, doporučují pojišťovny provést nyní důkladnou fotodokumentaci nepoškozeného majetku. Kvalitní záznam pomůže pojišťovnám rychleji vyhodnotit průběh škody a zjednoduší komunikaci, doplnila gestorka neživotního pojištění asociace Lenka Slabejová.

Například Kooperativa rozeslala 1,8 milionu klientů mail s instrukcemi, jaká preventivní opatření mohou učinit, aby omezili škody. Podle mluvčího Milana Káni posílila směny všech operátorů na nejbližší dny. „Jsme připraveni na přesčasové hodiny i nárazově provozní dobu upravit podle potřeb klientů a vývoje situace v ČR," dodal.

Olomoučtí strážníci převezli za září 29 lidí na záchytku. Rekordman nadýchal téměř pět promile

Během září převezli olomoučtí strážníci na záchytku celkem 29 osob. 25 mužů a 4 ženy. Rekordním měsíce letošního roku byl březen, kdy bylo na záchytku převezeno 42 osob. Rekordmanem je muž, který byl letos převezen na záchytku osmnáctkrát, druhý...

Generali Česká pojišťovna podle mluvčího Jana Marka od středy posiluje call centrum, aby se klienti mohli kdykoliv obrátit na někoho z operátorů. Aktualizuje chatbota, který umí klientovi poradit, jak se chovat při kalamitě. „Také úzce spolupracujeme s Českým hydrometeorologickým ústavem, od kterého máme aktuální informace k událostem," podotkl.

Rovněž Allianz posiluje týmy pro likvidaci škod. „Na webu mají klienti k dispozici důležité informace pro případ, že ke škodě dojde, ale i informace k tomu, jak škodám na majetku předcházet, a dnes také budeme na stovky tisíc klientů posílat informační SMS a e-maily," upozornila mluvčí pojišťovny Marie Petrovová. Slavia pojišťovna v souvislosti s očekávanými škodami bude mít podle mluvčího Václava Bálka mimořádně otevřené komunikační centrum i během nadcházejícího víkendu.

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) posílila směny všech operátorů na dotčené dny i nejbližší dny po skončení výstrahy, je připravená na přesčasové hodiny. Na nejbližší víkend má připravené operátory v pohotovosti pro případné mimořádné otevření infolinky. „Operativně jsme již nyní omezili veškeré možné zbytné aktivity, abychom byli maximálně kapacitně připraveni na případnou vlnu požadavků klientů," poznamenala mluvčí ČPP Renata Čapková.

Autoři | Foto Se svolením Hasičů Praha

Štítky pojišťovny, déšť, povodně, zákazníci

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Pojišťovny před dešti ustavují krizové štáby a posilují zákaznická centra  |  Společnost  |  Zprávy  |  Hanácká Drbna - zprávy z Olomouce a Olomouckého kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.