Počasí dnes-4,5 °C, zítra-2,5 °C
Čtvrtek 20. února 2025  |  Svátek má Oldřich
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Řešte svoje prsa, vyzvalo PENNY v kampani. Na preventivní vyšetření poslalo milion

PR článek

Řešíte prsa? Tak je řešte pořádně! S tímto mottem otevřel diskontní řetězec PENNY svou dobročinnou kampaň zaměřenou na prevenci rakoviny prsu. Ženám z celé republiky v ní nabídl možnost ultrazvukového vyšetření zdarma. Zájem následně překonal všechna očekávání.

Diskontní řetězec PENNY nedávno rozvířil vody českého maloobchodu s kampaní, jejímž cílem bylo upozornit na nemoc, která každý rok připraví o život 1 700 Češek. Potenciální karcinom prsu totiž může odhalit včasné důkladné vyšetření. Proto PENNY přišlo s nabídkou sonografického vyšetření prsou zdarma pro všechny ženy, které si o něj skrz e-mailovou adresu mohly zažádat.

„Tématu zdraví se chceme věnovat dlouhodobě, protože se týká všech. Po loňské úspěšné kampani k první pomoci, kdy jsme veřejnosti zdarma zprostředkovali online kurzy záchranáře Marka Dvořáka, jsme navázali iniciativou zaměřenou na preventivní péči o zdraví prsu, ve které jsme již pokryli náklady na vyšetření v hodnotě 1 milionu korun,“ uvedl Vít Vojtěch, ředitel strategického marketingu PENNY.


Diskontní řetězec PENNY nedávno rozvířil vody českého maloobchodu s kampaní, jejímž cílem bylo upozornit na nemoc, která každý rok připraví o život 1 700 Češek.

Diagnóza, která si nevybírá

Nezapomínejte na samovyšetření!

První změny můžete častokrát odhalit vy samy. Klíčové je pravidelné samovyšetření pohmatem. Návod, jak ho správně provést, najdete na stránkách www.penny.cz/prsa.

„Rakovina prsu je bohužel velmi rozšířené onemocnění, které si každoročně vybírá mnoho obětí. Podle statistik je nádorové onemocnění ročně diagnostikováno více než 7 500 ženám. A netýká se to jen starších žen, ale i těch mladších. Uchráněny nejsou ani dívky,“ říká MUDr. Marek Dvořák, který s PENNY dlouhodobě spolupracuje.

Do podzimu plno

Nabídku české ženy neváhaly využít. Původní jednu partnerskou kliniku proto řetězec rozšířil o dalších 13 specializovaných pracovišť ze sítě EUC. Během několika dní byly obsazeny termíny na vyšetření až do podzimu.  

„Zájem ze strany zákaznic nás svou intenzitou upřímně zaskočil, ale i trochu vyděsil. Je vidět, že poptávka po tomto vyšetření je mnohonásobně větší, než by nás kdy napadlo. Jsme rádi, že jsme mohli takto pomoci alespoň 1000 žen, hledáme ale i další možnosti, jak pomáhat v rámci této problematiky i nadále. Příkladem ostatním jdou i naše zaměstnankyně, kterým vyšetření umožňujeme taktéž,“ doplňuje Vít Vojtěch.

„Pokud se navíc byť jediné ženě podaří případné onemocnění odhalit včas, a zvýšit tak svou naději na uzdravení, bude to pro nás tím největším potvrzením smysluplnosti celé kampaně,“ uzavírá Vojtěch.

Štítky prsa, PENNY, kampaň, preventivní vyšetření, milion

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Řešte svoje prsa, vyzvalo PENNY v kampani. Na preventivní vyšetření poslalo milion  |  Společnost  |  Zprávy  |  Hanácká Drbna - zprávy z Olomouce a Olomouckého kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.