Propagaci nového loga města Přerova zdejší radnice pojala opravdu originálně. Kromě propagačních předmětů, jako jsou textilní tašky, propisky, žetony do nákupních vozíků nebo bonbony, se znak totiž objevil také na kondomech. Doprovází ho slogan: Přerov spojuje potěšení a zodpovědnost.
Nové logo představila radnice v Přerově v polovině března. Vzešlo z veřejné soutěže a ústředním motivem je spojení města a jeho obyvatele. Jednotný vizuální styl Přerova vytvořila trojice autorek Tereza Drábková, Katarína Jamrišková a Ivana Stránská, jejichž návrh se nejvíce líbil členům výběrové komise.
V rámci prezentace nového jednotného vizuálního stylu radnice připravila několik propagačních předmětů. Jde o textilní tašky, propisky, žetony do nákupních vozíků nebo bonbony. Ve vizuálu byla také vyrobena lehátka, roll-upy a několik kusů mikin.
"Vedení města Přerova ale chtělo také nějaký netradiční předmět, který nebude rozdáván masově, ale bude určen jen pro vytipované akce a okruh lidí. Kondom, potištěný sloganem Přerov spojuje potěšení a zodpovědnost, má být užitečný a zároveň edukativní drobný propagační předmět. Pokud by střední školy v rámci své výuky a doprovodných osvětových programů měly zájem, jsme připraveni jim kondomy poskytnout jako dárek pro studenty. Chceme spolupracovat i s dalšími subjekty, které dělají sexuální osvětu," vysvětluje originální nápad s logem na kondomech mluvčí přerovského magistrátu Lenka Chalupová.
Pondělí, 10. března 2025, 06:50
Radnice v Přerově představila nové logo, které vzešlo z veřejné soutěže. Má spojovat město a jeho obyvatele. Jednotný vizuální styl Přerova vytvořila trojice autorek Tereza Drábková, Katarína Jamrišková a Ivana Stránská, jejichž návrh se nejvíce...
Kondomy podle mluvčí radnice nejsou určeny k širokému šíření mezi veřejností, ale budou se rozdávat pouze na vytipovaných akcích. Město jich v první fázi pořídilo tisícovku. V přerovském informačním centru budou v nejbližších dnech na prodej v novém vizuálu například také dětská i dospělácká trička, kšiltovky a šňůrky na krk.
Přerovu ucelený vizuální styl chyběl, kromě komunikace samotného úřadu se nové logo postupně propíše i do prezentace příspěvkových organizací, jako jsou Kulturní a informační služby města Přerova a Městská knihovna v Přerově. Vítězky soutěže dostali 550 tisíc korun, soutěž pro město za 297 tisíc korun pořádal Czechdesign.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám