Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPondělí, 18. listopadu 2019, 19:00
Jako každý rok jsem i letos chtěla být u události, kdy se bude vánoční stromeček stěhovat ze svého stávajícího místa na Horní náměstí. Jaké bylo však moje překvapení, když mi chvíli před plánovaným výjezdem zavolal náš fotograf, aby mi řekl, že prostě nemůže nastartovat auto.
V redakci v sobotu nikdo samozřejmě nebyl a Olomoucká Drbna začala být zoufalá. Ale náš Jakub mi řekl, že má plán a zavěsil. Čas kvapil a já jsem si zoufala, že takto stihnu dojít pěšky akorát tak na náměstí.
Za půl hodiny před redakcí zaparkovalo něco velkého červeného a já si říkám, že bych chtěla být taky majitelem takového pěkného auta. Jako laik na auta jsem ráda, že rozeznám trabanta a džíp. No dobře, možná ještě škodovku. Kdo by si to měl všechno pamatovat. Ale velké červené vypadalo fakt dobře a k mému úžasu jsem za volantem viděla našeho fotografa Jakuba.
„Nasedej a jedem!“ zavolal na mě a já jsem s nadšením prchala užít si jízdu červeným „tankem“, byť jen krátkou.
„Zkus si tipnout, jak se startuje!“ Po důkladném ohledání palubní desky a absence klíče jsem si všimla velkého tlačítka POWER a i když moje angličtina není bůhvíjaká, tak tomuto tlačítku nelze nerozumět.
Honda CR-V Hybrid je auto, které Jakub půjčil u Honda v Olomouci na Horním Lánu. Má to prakticky za rohem a v rozhodování to bylo jednoduché - prostě se ze zoufalství šel zeptat, jestli by náhodou nebylo nějaké to auto volné. A ono to vyšlo!
Na tomto hybridu vás jako laika zaujme na první pohled jeho velikost. Na ten druhý, tj. exkurzi po interiéru auta, jsem měla jen pár desítek minut, ale i tak to stačilo, aby mi došlo, že tohle auto bude dobré. Velmi dobré, ba vynikající, možná jedno z nejlepších, ve kterém jsem kdy seděla.
Co mě zaujalo jako první, byla přístrojová deska. Tlačítek tady není nijak extra moc, takže si troufám tvrdit, že se v nich vyzná i laik, jak jsem já. Na displeji velikost tabletu si můžete pustit hudbu nebo spustit GPS navigaci s geotagy, které vám ukážou, kde jsou nejbližší restaurace nebo třeba benzinky. V chladnějším období (což dnes nijak zvlášť nebylo) si můžete zapnout zahřívání sedadel (všech!) nebo vyhřívání volantu.
Na pořádné prohlížení auta není moc čas, ale třeba pří pohledu dozadu mě zaujme jeho velikost a rovněž fakt, že se do auta vejde až sedm lidí. Jo, nechápu, jak to stihl fotograf Jakub už všechno nastudovat a ví třeba i to, že si v autě můžeme vybrat mezi třemi jízdními režimy, a to je režim spalování motoru, hybridní režim a čistě elektrický režim. Neptejte se mě, jaký je mezi nimi rozdíl, ale řekla bych, že při elektrickém režimu se budeme pohybovat jen na elektřinu, při hybridním režimu pojedeme asi půl na půl a při spalování motoru… To už si doplňte sami. A pokud nevíte stejně jako já, tak vám nejlépe poradí přímo v Trendcaru, kde jsou profíci.
Při jízdě po kočičích hlavách (vážně jsou to kočičí hlavy?) mi Jakub jen tak mimochodem sdělí, že prý je toto auto vhodné do terénu (to věřím), ale je super i na jízdu po městě, jelikož nemá zase tak velkou spotřebu (co víc si přát).
Dojeli jsme do ulice V Křovinách, kde se už chystala cesta vánočního stromečku napříč Olomoucí až na jeho konečné místo na Horním náměstí. Když se tak dívám na velikost stromečku, napadá mě, že bychom ho na naší vypůjčené káře možná odvezli i my. Velká je na to Honda dost. Možná příští rok. Třeba Honda vyvine automobil, se kterým se bude dát jezdit nejen do terénu a do města, ale i na vánoční stromky, a to i ty největší.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.