Ve složité situaci se podle Josefa Šlerky nachází česká média. A to hned z několika důvodů. „Za sebe bych řekl, že jsou ve stavu takového klidu před bouří,“ říká. Datový analytik a pedagog, který pro Nadační fond nezávislé žurnalistiky vytvořil...
Neděle, 6. října 2024, 12:48
Třiasedmdesátiletý senior z Olomoucka se obrátil na policisty s tím, že byl podveden. Během letošního léta dvakrát uvěřil reklamě o výhodné investici a za několik týdnů přišel dohromady o více než čtvrt milionu korun. Pachatelům hrozí jeden rok až...
Čtvrtek, 19. září 2024, 20:00
Třiatřicet let česká firma ACCEPT připravuje pro své zákazníky reklamu šitou na míru a přes osmnáct let dodává prostřednictvím e-shopu jmenovky.cz značení do firem, škol, nemocnic či administrativních budov. Díky široké nabídce si vybere téměř každý.
Sobota, 7. září 2024, 15:47
Členové týmu E-Bezpečí z pedagogické fakulty olomoucké univerzity přišli s novým programem FactNinja. Ten pomocí umělé inteligence analyzuje grafický obsah a hledá v něm manipulativní techniky, argumentační fauly a další neetické praktiky. Obrázek,...
Sobota, 11. května 2024, 11:43
Energetická společnost ČEZ varuje před podvodnými internetovými reklamami, které zneužívají její jméno a lákají na údajně výhodné investice. Videa vypadají velmi přesvědčivě. Používají záznamy z oficiálních akcí a televizního vysílání a pomocí umělé...
Nebyla nalezena žádná fotogalerie.
Nebyly nalezeny žádné profily.