Počasí dnes6 °C, zítra4 °C
Úterý 26. listopadu 2024  |  Svátek má Artur
Bez reklam

Olomoucký kraj vypověděl marketingovou smlouvu s agenturou TK Plus podnikatele Černoška

Olomoucký kraj vypověděl smlouvu s prostějovskou agenturou TK Plus na propagaci regionu při sportovních a kulturních akcích v tuzemsku v letech 2019 až 2022, jejíž celková hodnota je 16,5 milionu korun. Rozhodli o tom krajští radní. "Pokyn k vypovězení smlouvy jsem už dal," řekl hejtman Josef Suchánek (Piráti a STAN). Rozhodnutí zdůvodnil snahou o úspory i komplikacemi při organizaci sportovních akcí v době pandemie koronaviru. Agentura TK Plus, v níž má podíl sportovní manažer Miroslav Černošek, propagovala kraj dlouhodobě.

Podle Suchánka má smlouva kraje s TK Plus půlroční výpovědní lhůtu, platit by tedy měla do konce května příštího roku. Díky ukončení tohoto smluvního vztahu by kraj mohl ušetřit několik milionů korun. Vypovězená zakázka se týká propagace Olomouckého kraje při sportovních, kulturních a společenských akcích organizovaných v tomto regionu i v celé ČR. Reklama měla podle zadávacích podmínek upozornit na možnosti aktivní turistiky, sportovních aktivit, kulturní, historické a technické památky i přírodní krásy Olomouckého kraje. Zakázku a způsob jejího přidělení bez souhlasu zastupitelstva v předchozích letech, kdy v Olomouckém kraji vládlo hnutí ANO spolu s ČSSD a ODS, kritizovala část tehdejší opozice.

Vypovězení smlouvy Suchánek zdůvodnil snahou hejtmanství o úspory, protože krajský rozpočet se kvůli pandemii potýká s propadem příjmů. Letos byly navíc omezeny sportovní a kulturní akce, což zkomplikovalo plnění této zakázky na propagaci kraje. „Agentura nám z objektivních důvodů nemohla poskytnou plnění," uvedl Suchánek. Kraj kvůli vývoji pandemie nechtěl podle Suchánka přistoupit na náhradní variantu plnění zakázky v jiném termínu. Do budoucna hejtmanství nevyloučilo spolupráci s TK Plus při jednotlivých sportovních nebo kulturních akcích.

TK Plus se delší dobu kromě pořádání sportovních a kulturních akcí zaměřuje také na propagaci samospráv. Hejtmanství v letech 2015 až 2018 prostějovské agentuře za tyto služby ročně platilo 4,5 milionu korun. TK Plus marketingové služby pro kraj zajišťovala i v předchozích letech.

V roce 2018 agentura vyhrála šestimilionový tendr na tříletou propagaci Olomouce. Letos agentura TK Plus opět zvítězila v tendru na další propagaci Prostějova na sportovních a kulturních akcích. Letos a na začátku příštího roku jí město za tyto služby zaplatí 1,5 milionu korun. Prostějovská radnice s TK Plus spolupracuje dlouhodobě. Například za léta 2014 až 2017 od radnice dostala agentura 14 milionů korun.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Autoři | Foto upol.cz

Štítky ČR, reklama, správa, firmy, Olomoucký, TK Plus, Olomoucký kraj, Miroslav Černošek, Josef Suchánek, kulturní akce, pandemie covidu-19, Česká pirátská strana, Starostové a nezávislí, Česko, ČSSD, ODS

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Olomoucký kraj vypověděl marketingovou smlouvu s agenturou TK Plus podnikatele Černoška  |  Z kraje  |  Hanácká Drbna - zprávy z Olomouce a Olomouckého kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.