Vláda jim nařídila zavřít provoz, oni se však nevzdávají. Olomoucké podniky se dál snaží fungovat i přes nepříjemná vládní opatření a zlepšovat tak svým zákazníkům dny. Zeptali jsme se jich, co pro ně znamená opětovné uzavření provozu, jak jim opatření změnilo podnikání i na to, zda pro své zákazníky mají nějaké novinky.
Opětovné uzavření restaurací bohužel způsobilo, že restaurace Moritz bojuje o přežití. Už jarní uzavření bylo nepříjemné, ale v létě lidé podnik podporovali a do restaurace chodili. Aby přežili i teď a nemuseli propustit nikoho ze svých zaměstnanců, potřebují jejich podporu i nadále.
Pro své zákazníky proto v pracovní týden připravili obědové menu s možností jak výdeje přes okénko, které je otevřené od 11:00 do 15:00, tak také rozvoz jídla až domů nebo do zaměstnání. Objednávky přijímají od 9:30 do 14:00 na telefonním čísle 585 205 560.
Čtenářům Drbny moc děkují za podporu a vzkazují: „Jsme vděční za každý oběd který můžeme prodat a jde nám hlavně o to, abychom nemuseli nikoho že zaměstnanců propustit a nemuseli nadobro uzavřít podnik. Rádi bychom tu pro Vás byli i nadále.“
I pro tuto restauraci znamená druhá vlna pandemie koronaviru nelehkou dobu. Omezením se však postavili čelem a doufají v podporu svých zákazníků, která jim pomůže aktuální období přečkat.
Restaurace jede ve starých, dobrých kolejích a hraje na jistotu. Jedinou změnou je otevření výdejního okénka, přičemž je nutné objednat si jídlo den dopředu na čísle 608 411 936, nebo na 704 202 539. Možný je po předchozí domluvě i hromadný rozvoz poledního menu a to od 12.00 do 13.00.
Čtenářům Drbny vzkazují: „Přejeme všem hodně zdraví a hodně sil v této době.“
Slovo Cokoliv nemá hranice, stejně jako je v jejich tvořivosti nechtěli mít ani samotní zakladatelé jakožto Cokolif Kafárna, jen kdyby nebyli zabržděni více než před půl rokem, a to první covid vlnou. Ta byla pro takto mladý podnik velmi silná a opravdu těžce se podnik zvedal. A už když se blížila vlna druhá, věděli, že udržet nadále existenci kavárny bude velmi náročné. A je.
K jejich okýnku lze zajít na kafíčko, jídlo či něco sladkého. Rozváží prozatím přes aplikaci Dáme jídlo, ale uvažují i o vlastním rozvozu. V kavárně lze zakoupit i voucher na občerstvení, objednat celý dortík či obdobné sladkosti a zakoupit třeba balíček kávy i s příslušenstvím na doma.
„Přijďte nás a další podniky podpořit v této nelehké situaci. Věříme, že brzy bude zase dobře, a když tu teď budete se svojí podporou vy pro nás, budeme tu moci zůstat nadále i my pro Vás. Láska, mír a Cokolif ...“
Aktuální uzavření provozu pro ně znamená jediné, nedá se s ním nic dělat, a tak kavárně a všem zaměstnancům nezbývá nic jiného, než udržet si stále dobrou náladu a neroznášet stres. Toho totiž teď mají všichni až nad hlavu a do kavárny si od něj chodí přece hlavně odpočinout.
Během uzavření provozu se pustili do vaření podle našich babiček - vaječňák, marmeláda, slaný karamel, pařížská, sladké krabičky, slané krabičky k telce. A k tomu pořád nabízí stálý sortiment jako dezerty, dorty, káva, koláče, horké nápoje. To vše nabízí z jejich okýnka, které je otevřené v pracovní dny od 8:00 hodin do 18:00 hodin. Dále se nic nemění na objednávkách narozeninových dortů, které jsou stále možné. Dorty na objednávku se zkrátka stále pečou.
Čtenářům Drbny vzkazují: „Dobrou náladu natankujete u nás, zpívat nesmíme, ale rádi Vám zatančíme ♥."
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.