Lidl nakrátko otevře další obchod v Olomouci. Sportovní oblečení má být za poloviční ceny

Autoři | Foto Lidl

Kromě šesti standardních poboček a speciální prodejny Lidl Outlet nabídne obchodní řetězec své zboží v Olomouci také prostřednictvím takzvaného pop-up obchodu, který se příští týden na několik dnů otevře ve Smetanových sadech. Lidl se při letní akci zaměřuje na prezentaci sportovního oblečení.

Roadshow společnosti Lidl má svou čtvrtou zastávku naplánovanou v Olomouci, malá prodejna se sportovním zbožím se otevře od úterý 15. července ve Smetanových sadech od 9 hodin. Na Hané zůstane pop-up store do neděle, kdy bude hostem plážová volejbalistka Markéta Nausch Sluková. „Zákazníci se mohou těšit na speciální program, který zahrnuje „noční nákupy“, jež mohou navštívit v sobotu 19. července od 18:00 do 22:00. V našem pop-up storu mají zákazníci jedinečnou příležitost si oblečení nejen prohlédnout, ale také si ho osobně vyzkoušet a vybrat s padesátiprocentní slevou. Díky tomu je CRIVIT skutečně dostupnou a praktickou volbou pro celou rodinu i pro všechny, kdo chtějí být v pohybu,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková. Hlavní tváří kampaně je olympijský vítěz v desetiboji Roman Šebrle.

FOTO, VIDEO: Pět hodin ve frontě a ušetřené tisíce. Lidl Outlet v Olomouci vyvolal nákupní horečku

Několik stovek lidí přilákalo pondělní otevření nové prodejny Lidl Outlet v nákupní zóně u olomouckého aquaparku. První zákazníci čekali ve frontě pět hodin. Speciální pobočka s výrazně zlevněným spotřebním zbožím se na Hanou přestěhovala z Prahy.

Při letní tour si Lidl nechal zpracovat také průzkum o chování obyvatel České republiky v oblasti turistiky. Šetření se zúčastnilo 1009 respondentů ve věku od 15 do 75 let. Podle výsledků se turistice věnuje v nějakém rozsahu až 74 procent populace.  „68 procent respondentů, kteří na túry vyrážejí, nejčastěji volí trasy vedoucí lesem nebo přírodou v okolí měst. Dále 57 procent upřednostňuje výlety do národních parků a přírodních rezervací a 54 procent pravidelně míří do horských oblastí. Největší část respondentů, 31 procent, preferuje trasy v délce 4 až 8 kilometrů. Necelá třetina volí delší trasy mezi 9 a 15 kilometry. Na túry přesahující 16 kilometrů se vydává jen malé procento účastníků, konkrétně 6 procent,“ zmínila část zjištění z průzkumu mluvčí společnosti Lidl.

Hodnocení článku

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky Obchod, Lidl, prodejna, Olomouc, oblečení, slevy, Smetanovy sady, sportovní oblečení, Olomoucký kraj

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.