Že je okurková sezóna pro Olomouckou Drbnu neznámým pojmem dokazují čísla za poslední měsíce, která na základě Google Analytics hlásí, že i s nástupem prázdnin návštěvy na tomto zpravodajském portálu sahají přes půl milionu návštěv měsíčně.
Olomoucká Drbna dlouhodobě sází na co možná nejaktuálnější informace z Olomouce a okolí, a tato strategie se vyplácí. Její návštěvnost meziročně vzrostla o více jak sto procent (510 tisíc návštěv v červenci tohoto roku oproti 240 tisícům návštěv před rokem touto dobou). Potvrzuje tak, že lidé na její zpravodajský portál chodí čím dál častěji a stává se tak nejčtenějším zpravodajským portálem v Olomouci a okolí.
Měsíčně na www.olomouckadrbna.cz přijde téměř 190 tisíc unikátních uživatelů. To znamená, že čtenáři Olomoucké Drbny by měsíčně naplnili pětatřicetkrát olomouckou Plecharénu k prasknutí.
Olomoucká Drbna se rovněž stává silným inzertním prostorem pro firmy a instituce v regionu či pro ty, kteří chtějí svou reklamu cílit do Olomouckého kraje. „Klientů, kterým Olomoucká Drbna pomáhá v podnikání je měsíc za měsícem více, což nás samozřejmě těší. Důvěra klientů v Drbnu, jako funkčního média a spokojenost s výsledky kampaní je velká. Dynamika růstu návštěvníků hlavně za poslední rok je až překvapivá, jelikož na trhu působí celá řada zavedenějších médií a znamená to, že se čtenářům Drbna líbí a jsou s ní spokojeni,” říká jeden z majitelů Olomoucké Drbny David Foretník.
V letošním roce je průměrná návštěvnost webu Olomoucká Drbna již téměř 380 tisíc a stále roste. Navíc se daří i dalším “drbňáckým sestrám” z Budějovic, Brna, Liberce a dalších krajských měst, které také dosahují rekordních návštěv (např. Budějcká drbna v červnu tohoto roku dosáhla 621 tisíc návštěv).
„Děkujeme všem čtenářům, příznivcům a inzerentům. Díky vám všem patříme k silnému online médiu v regionu,” dodává závěrem šéfredaktor Olomoucké Drbny Jakub Wittka.