T-Mobile se už třetí den potýká s výpadkem služeb. Zákazníkům rozdává data zdarma

Autoři | Foto Jan Luxík | Zdroj ČTK

Mobilní operátor T-Mobile se stále potýká s výpadkem některých zákaznických služeb. Odstranění problému, který vznikl v úterý dopoledne na discích v hradeckém datovém centru, trvá déle než se čekalo. Výpadek trvá již třetí den.

V síti operátora funguje volání, SMS i data, nedostupné jsou však interní systémy zahrnující obslužné kanály jako je infolinka, zákaznické systémy na prodejnách, samoobsluha nebo aplikace Můj T-Mobile.

„Plné obnovení všech dotčených služeb si vyžádá několik desítek hodin, ale již během předchozích hodin se podařilo některé služby obnovit, a my uděláme vše proto, abychom závadu odstranili v nejkratším možném termínu. Všem zákazníkům se omlouváme za vzniklé problémy a děkujeme za trpělivost,“ řekla mluvčí společnosti Martina Kemrová.

Po dobu výpadku data zdarma

Už ve středu se operátor rozhodl nezpoplatňovat po dobu trvání výpadku mobilní data. Jeho zákazníci tak mohou využívat mobilního připojení bez datového omezení.

T-Mobile Czech Republic je s 6,3 milionu mobilních zákazníků jedničkou na českém trhu. Operátor je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky mobily, T-Mobile, výpadek, volání, sms, internet, aplikace, Deutsche Telekom

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.