Mobilní operátor T-Mobile se stále potýká s výpadkem některých zákaznických služeb. Odstranění problému, který vznikl v úterý dopoledne na discích v hradeckém datovém centru, trvá déle než se čekalo. Výpadek trvá již třetí den.
V síti operátora funguje volání, SMS i data, nedostupné jsou však interní systémy zahrnující obslužné kanály jako je infolinka, zákaznické systémy na prodejnách, samoobsluha nebo aplikace Můj T-Mobile.
„Plné obnovení všech dotčených služeb si vyžádá několik desítek hodin, ale již během předchozích hodin se podařilo některé služby obnovit, a my uděláme vše proto, abychom závadu odstranili v nejkratším možném termínu. Všem zákazníkům se omlouváme za vzniklé problémy a děkujeme za trpělivost,“ řekla mluvčí společnosti Martina Kemrová.
Už ve středu se operátor rozhodl nezpoplatňovat po dobu trvání výpadku mobilní data. Jeho zákazníci tak mohou využívat mobilního připojení bez datového omezení.
T-Mobile Czech Republic je s 6,3 milionu mobilních zákazníků jedničkou na českém trhu. Operátor je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.