Zákazníci mobilního operátora O2 se mohou od pondělního rána potýkat s problémy s voláním. Stěžují si, že nemohou volat ani přijímat hovory. Společnost O2 se již za výpadek omluvila na svých sociálních sítích. Zatím ovšem není jisté, jak dlouho budou problémy s voláním trvat.
„Někteří zákazníci mobilních služeb O2 mohli zaznamenat potíže s dovoláním do mobilních sítí jiných operátorů a na naše call centrum. Za vzniklé potíže se velmi omlouváme,“ stojí ve facebookovém příspěvku operátora O2
????Někteří zákazníci mobilních služeb O2 mohli zaznamenat potíže s dovoláním do mobilních sítí jiných operátorů a na naše...
Zveřejnil(a) O2 CZ dne Pondělí 14. září 2020
Zákazníci mobilního operátora problémy s telefonováním potvrzují v komentářích pod příspěvkem. „Ano, cca před hodinou. Klatovsko.“, „Také mi nejde se dovolat do jiných sítí..“, „A já si řikala, co se mi děje s telefonem,“ reagují.
Po dvanácté hodině O2 informovalo, že byl výpadek vyřešen. „Všechny služby by měly už bez problémů fungovat. Děkujeme za trpělivost,“ stojí v komenáři.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.