Za rekordních jedenáct měsíců vyrostla v Olomouci druhá prodejna Kauflandu. Filiálka na Hněvotínské ulici se slavnostně otevře v pátek ráno. Nová pobočka má nabídnout technologické inovace i regionální produkty.
Samotná příprava stavby obchodního domu zabrala podle Lucie Musilové z oddělení expanze společnosti Kaufland pět let. Loni v listopadu pak byla zahájena výstavba pobočky s označením Olomouc 2. Výměra prodejní plochy hypermarketu činí 4100 metrů čtverečních, k dispozici bude zákazníkům také 325 parkovacích míst. „V nové prodejně pracuje 90 zaměstnanců, kteří tvoří mix nových pracovníků a zkušenějších, kteří již dříve působili v jiné pobočce Kauflandu,“ informovala tisková mluvčí společnosti Kaufland Renata Maierl.
Nový hypermarket je dvanáctou pobočkou Kauflandu v Olomouckém kraji, dosud nejnovější byl obchod ve Šternberku. „Olomouc má pro společnost Kaufland velký význam. Jsme zde významným zaměstnavatelem, provozujeme zde už jednu filiálku a obrovské distribuční centrum. Tam v tuto chvíli dobudováváme nejmodernější technologie automatizace naskladňování a vyskladňování. Olomouc pro nás má velkou symboliku. Vedení společnosti rozhodlo, že nová pobočka ve městě bude vzorovou pro ostatní prodejny, společně s centrální filiálkou Praha-Vypich,“ prohlásil provozní ředitel Kauflandu Martin Piterák.
Nové postupy a technologie bude podle Piteráka firma testovat právě v Praze a Olomouci, poté budou případně zavedeny na další pobočky. „Naše druhá prodejna v Olomouci má nový optický design a bude vlajkovou lodí celé Moravy. Zároveň bude testovacím místem pro nové technologie,“ podotkla mluvčí Renata Maierl. Zákazníci zde budou moct využívat skenování mobilním telefonem, samoobslužné pokladny včetně mini pokladen. Dalšími novinkami budou zákaznické terminály, LED osvětlení i ekologické vytápění a chlazení obchodního domu.
„Musím poděkovat za to, že díky spolupráci s Kauflandem vzniklo nové stavební dílo. Před prodejnou je nová okružní křižovatka, kterou jsme dlouho plánovali. Stejně tak se opravily komunikace, které k obchodnímu domu přiléhají,“ doplnil náměstek olomouckého primátora Martin Major (ODS) k nové dopravní úpravě frekventované křižovatky ulic Okružní a Hněvotínská.
Středa, 8. září 2021, 09:05
Rozsáhlou obchodní oblast v blízkosti olomouckého aquaparku odkoupil český nemovitostní fond Trigea. V nákupní zóně převažují společnosti specializující se na prodej nábytku a vybavení pro domácnost, paletu prodejen rozšíří další prodejna Lidl.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.