Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekStředa, 9. listopadu 2022, 10:00
V malém zlatnickém ateliéru na pomezí pražského Nového Města a Vinohrad vznikají unikátní minimalistické šperky s orientálním nádechem, které s jistotou neseženete nikde jinde. Za jejich výrobou stojí šperkařka Vika Mayzel a její značka Mayzel Jewelry.
Vika Mayzel je původem z Izraele a do Česka se přistěhovala před šesti lety za svým manželem. Středomořský původ se odráží i v její v tvorbě. Vše je vyrobeno ručně a výroba jednoho šperku trvá 3 až 7 hodin. Vika zákazníkům nabízí naprosto ojedinělé a přitom minimalistické prstýnky, náušnice nebo řetízky. Na výběr jsou ale i odvážnější a nevšední kousky, které zdobí kamínky výlučně z přírodních materiálů jako topazy, safíry a samozřejmě i diamanty.
Mayzel Jewelry je třetí firmou, která rozebírá svou komunikaci a marketing v rámci projektu Meta Business Makeovers. V něm pět českých podniků dostalo možnost diskutovat svou online strategii s experty na Facebook a Instagram. Vika se zajímala především o možnosti expanze svého podnikání i na zahraniční trhy.
Online prostředí je pro Viku a její byznys naprosto klíčové. „Moje značka nabízí vizuální produkt a zhruba polovina zákazníků přichází právě z Instagramu,” komentuje Vika používání sociálních sítí. Ty pro ni byly zásadní již v začátcích podnikání. Svůj instagram si totiž založila ještě v dobách studia a pomohl jí si vybudovat si klientelu. Dodnes je pro ni a její komunikaci naprosto zásadní. Jak sama říká: „Na svůj Instagram koukám jako na vizitku svého brandu.” Velkou přednostní Mayzel Jewelry je pak také individuální zákaznický přístup.
Mayzel Jewelry nabízí šperky ze zlata i stříbra, zdroj: Mayzel Jewelry
Expert Adam Nosálek ze společnosti Meta doporučil Vice budovat brand prostřednictvím poutavých videí. Autentické formáty typu Stories a Reels jsou vhodný nástroj, jak přitáhnout nové potenciální zákazníky. „Důležité je přivádět uživatele tak, aby se podívali na váš profil a eventuálně přišli do ateliéru. Potom je posílat i na web a měřit, jakým způsobem interagovali se stránkou,” doplnil Adam.
Vika ve svém ateliéru zdroj: Mayzel Jewelry
Přestože značka Mayzel Jewelry zatím působí pouze na českém trhu, na svých sociálních sítích komunikuje v angličtině a zboží rozesílá po celém světě. V tomto případě není rada experta jednoznačná. Záleží totiž, zda se jedná o reklamu, kde je možné vše nastavit včetně geografického cílení, nebo o organický příspěvek. „Organický algoritmus bude používat ten jazyk, který má uživatel nastaven.” Expert dále doplňuje, že možný způsob, jak začít, jsou dvojjazyčné popisky, které budou v češtině i angličtině. To může pomoct značce i s možnou expanzí mimo český trh. Zde ale expert radí zaměřit se na jednu zemi a tu si například pomocí Facebook Marketplace otestovat.
Podívejte se na IG účet Vika Mayzel. Další tipy pro malé a střední podnikatele najdete zde. Všechny epizody ze série Meta Business Makeovers najdete v Centru pro malé podniky.
Úterý, 18. října 2022, 13:30
Když Marek před pár lety hledal pro své syny kvalitní zahradní domek, narazil. Nedostatečná nabídka a nízká kvalita dřevěných zahradních přístřešků ho dovedla k založení vlastní firmy. Domky srdcem dnes ročně vyrobí desítky domů s jedinečným...
Středa, 26. října 2022, 08:00
Když Matěj a Jakub začínali, byla udržitelná móda v České republice teprve v začátcích. Společně se to rozhodli změnit a začali ji nejen prodávat, ale především šířit povědomí o tom, co pojem znamená.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.