Návštěvníci olomouckého magistrátu mají nově možnost ohodnotit jeho služby přímo při návštěvě. Od 1.dubna úřad spustil terminály spokojenosti. Výsledky průzkumů pomůžou úřadu zhodnotit, co klientům vyhovuje a co by rádi změnili. Zařízení budou na magistrátu až do konce letošního roku.
Zařízení fungují jednoduše a hodnocení zabere jen několik sekund. Návštěvník na obrazovce zvolí příslušný odbor magistrátu a poté prostřednictvím emotikonů vybere úroveň svojí spokojenosti. Nová zařízení jsou umístěna u východů z hlavních budov magistrátu v ulicích Hynaisova a Palackého.
„Chceme být úřadem, který zlepšuje své služby. A právě tímto způsobem získáme rychlou zpětnou vazbu přímo z místa a v reálném čase. Možnost okamžitého hodnocení nám následně pomůže lépe porozumět potřebám klientů úřadu a pružně reagovat na jejich podněty,“ vysvětlil tajemník magistrátu Marek Černý.
Neděle, 6. dubna 2025, 19:04
Rekonstrukci celé řady silničních úseků naplánovala i na letošní rok olomoucká radnice. Od druhého dubnového týdne odstartují stavební práce v Rooseveltově ulici nedaleko Šantovky, v plánu je později také oprava silnice a úprava parkovacích stání v...
Magistrát chce tímto krokem pokračovat v modernizaci veřejné správy a zlepšení komunikace. „Výsledky z průzkumu umožní podrobněji specifikovat, co klientům na úřadě vyhovovalo a co by naopak rádi změnili,“ doplnila vedoucí Odboru kanceláře tajemníka olomouckého magistrátu Radka Štědrá.
Výsledky pomohou magistrátu blíže specifikovat, co klientům při návštěvě úřadu nejčastěji vadí. Zařízení by měla na úřadu být až do konce letošního roku.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám