Lepší a profesionálnější podporu bude od 1. listopadu poskytovat svým pacientům Nemocnice Prostějov, která patří do skupiny AGEL, a to díky nově otevřenému call centru. Úkolem nového zákaznického centra bude nabízet pacientům služby a informace týkající se možností vyšetření v nemocnicích, objednat pacienty do ambulancí podle jejich časových možností a ideálně spojit všechna vyšetření v jeden den či v navazujících časových intervalech.
Operátorka call-centra bude schopna nabídnout odpovědi na všechny otázky ohledně možností vyšetření, objednání do ambulancí nebo k hospitalizaci, preventivních programů nebo očkování při cestách do zahraničí. „Máme zájem, abychom poskytovali našim pacientům maximální podporu při jejich zdravotních potížích. Počty pacientů v ambulancích se trvale zvyšují, chceme proto reagovat i zahájením provozu zákaznického centra, abychom udrželi naše služby na vysoké úrovni," zdůvodňuje podporu call centra předsedkyně představenstva Nemocnice Prostějov MUDr. Marie Marsová, MBA.
Call centrum bylo zřízeno v rámci společnosti Středomoravská nemocniční zatím v prostějovské nemocnici, od příštího roku hodlá tyto služby poskytovat v přerovské i šternberské nemocnici. Zákaznické centrum nyní zaměstnává erudovanou všeobecnou sestru s přehledem provozu a možností celé nemocnice, která se bude věnovat především poradenské činnosti, druhá asistentka se bude věnovat všeobecným informacím o nemocnici. „Důležité je, že se na naše centrum mohou naši pacienti a klienti obrátit a poradit se o našich službách či zdravotních problémech, se kterými jim v nemocnici chceme a můžeme pomoci,“ dodala předsedkyně představenstva.
Call-centrum prostějovské nemocnice bude k dispozici na telefonní lince 582 315 315 od pondělí do pátku mezi 7.30 a 11.30 hodin dopoledne a od 12.00 do 15:30 hodin odpoledne.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.