Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Když nemáte zaměstnance, najměte robota

PR článek

Podniky v České republice v posledních měsících zoufale hledají nové pracovníky. Velmi napjatá je situace v řadě oborů, zejména ale v gastronomii, kde během koronavirové epidemie odešly z oboru tisíce lidí.

Firmy i personální agentury zkoušejí různé originální způsoby oslovení budoucích zaměstnanců, které by se neztratily v záplavách personální inzerce. Podívejte se, jak se s problémem popasovala olomoucká gastro skupina Lobster Group. Do spotů angažovala robota.

Hodnocení článku je 52 %. Ohodnoť článek i Ty!

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky Lobster, robot, gastro, Česko

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.