Od srpna projíždějí auta v Přerově přes novou část průtahu městem, před dokončením stavby je v plánu další úprava provozu. Motoristé budou nyní využívat druhou polovinu čtyřproudé silnice, která vede přes bývalý průmyslový areál.
Takzvaný průpich má ulevit dopravou zatíženému Přerovu už zhruba za tři týdny, po pokládce asfaltových vrstev čekají stavbu finální úpravy. Osm set metrů nové sběrné komunikace má odvézt provoz z přednádražního prostoru a o několik minut zkrátit dobu potřebnou pro průjezd městem.
Středa, 21. září 2022, 06:59
Čtyři roky postupně procházely rekonstrukcí budovy domova pro seniory v Pavlovicích u Přerova, rozsáhlá modernizace zařízení je u konce. Náročná revitalizace za desítky milionů korun se v poslední etapě týkala interiéru Zámku Domova Alfreda Skeneho,...
Další z etap stavby začne od pondělí 10. října a potrvá do konce týdne. „Hlavní změnou je nové vedení provozu, který bude směřován po levé části nového průpichu ve směru na Olomouc, a to od křížení ulic Tovární a Nádražní, tedy po opačné straně než doposud,“ informoval přerovský radní pro dopravu Tomáš Navrátil (ANO) s tím, že od křižovatky ulic Tovární a Nádražní se bude ve směru na Zlín jezdit po obou polovinách vozovky v režimu 2+2. V okolí autobusového nádraží a hypermarketu zajistí stavbaři o víkendu položení finální vrstvy silnice.
Zhotovitelská firma využije převedení provozu k nástřiku vodorovného značení a k terénním úpravám v pravé polovině průpichu. Stavební práce dál probíhají i ve frekventované křižovatce Velké Novosady, Kojetínská a Komenského. Právě poslední jmenovaná ulice zůstává pro motoristy uzavřena. Připravuje se veřejné osvětlení, cyklostezky a chodníky i světelné signalizační zařízení.
Čtvrtek, 6. října 2022, 06:59
V závěru prvního říjnového týdne se naplno rozběhla pětitýdenní rekonstrukce přejezdu na frekventovaném tahu z Olomouce na Šternberk. Další stavební práce jsou v plánu také na křížení silnice se železniční tratí v Hejčíně v křižovatce U Anči a také...
Provoz budou nově řídit křižovatky propojené koordinačním kabelem, což má znamenat vznik zelené vlny na semaforech. „Pro optimální nastavení semaforu se používají výpočty na základě dopravních intenzit, délky zdržení, průměrné délky fronty a tak dále. Vznikne takzvaný signální plán, který je pak nahrán do řadiče každého světelného signalizačního zařízení,“ vylíčil Navrátil.
Další investicí Ředitelství silnic a dálnic je na trase v Přerově také pětiramenný kruhový objezd na ulici Dluhonská a Polní, i s dokončením této stavby se počítá letos na podzim.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.